Sukukokous 2006

Kokous 3.9.2006

Berkan-suku ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin 3.9.2006 Tuusulassa. Kokoukseen osallistui yli 40 henkilöä. Kokouksen ja lounaan jälkeen jatkettiin yhdessäoloa retkellä Halosenniemeen ja Lottamuseoon.

Kokouksen tärkeimmät päätökset olivat:

• Sukuseuran hallituksen erovuoroiset jäsenet valittiin uudelle kolmivuotiskaudelle. Hallituksen kokoonpano on siis: Kai-Erik Tulkki, Liisa Munsterhjelm, Juha Erkama, Juhani Juvonen, Riitta Stirkkinen ja Heikki Erkamo.
  • Henkilöjäsenen vuosimaksu säilyi ennallaan 10€ suuruisena. Perhejäsenmaksu muutettiin kahden henkilön jäsenmaksun suuruiseksi 20€. Korotuksen syynä on Karjalan liiton jäsenmaksuperusteiden muuttuminen. Jäsenseuroilta perityt jäsenmaksut ovat sen seurauksena nousseet. Joudumme maksamaan Karjalan liitolle vuosittain jokaisesta varsinaisesta jäsenestä 5€.

Kokouksen yhteydessä päätettiin vuoden 2007 vuosikokouksen ajankohta ja paikka. Kokous pidetään viikonvaihteessa 1-2.9.2007 Lappeenrannassa. Kokouspaikkana toimii hotelli Patria, josta on jo tehty alustavat huonevaraukset. Tarkemmasta ohjelmasta tiedotamme myöhemmin. Varaa kalenteristasi aikaa tälle tapaamiselle jo nyt!

Kokouksen yhteydessä julkistettiin myös Berkan suvun kotisivut. Ne löytyvät osoitteesta www.berkan-suku.fi

Hyvää Joulun odotusta!

Sukuseuran hallitus